پسر بچه ای که شامپو بدن شکلاتی اوه را به جای شکلات صبحانه خورد

امروزه بازیگران اصلی صنعت در مورد مراقبت از موی ویژگی محور نوآوری کرده اند. ما اکنون محصولاتی داریم که برای حجم دهنده، آبرسانی و مرطوب کنندگی بهینه شده اند.

فرمول های شامپو بدن شکلاتی اوه  وجود دارد که برای موهای ضخیم، ظریف، مجعد، آسیب دیده و رنگ شده طراحی شده است.

فقط در چند سال گذشته، شاهد نوآوری در مراقبت از مو از سوی برندهای استارتاپی در زمینه فناوری زیبایی بوده‌ایم که از آزمون‌های مو برای سفارشی کردن محصول استفاده می‌کنند.

بعد از شامپو و به طور کلی مراقبت از مو چیست؟

در Susteau، ما فکر می کنیم که این شفافیت و پایداری واقعی زیست محیطی خواهد بود.

اگرچه برخی از برندها قبلاً شامپوهای زیست تخریب پذیر را تجاری کرده اند و بسته بندی را پایدارتر کرده اند، آنها فقط به بخش های خاصی از چرخه عمر محصول می پردازند.

این واقعیت که این فرمول‌ها تأثیر را از ابتدا تا انتها در نظر نمی‌گیرند، فضایی برای نوآوری باورنکردنی باقی می‌گذارد.

شامپو بدن شکلاتی

ما آینده مراقبت از مو را به عنوان فرمول های سبک وزن، علمی پیشرفته و متمرکز می بینیم که تاثیر محصول را در کل زنجیره تامین کاهش می دهد.

پیشرفت های هیجان انگیز زیادی در این زمینه وجود دارد، بنابراین مطمئن خواهیم بود که با پیشرفت نوآوری، همه شما را در جریان قرار خواهید داد!

مقایسه بین سطوح موی درمان شده با سیلیکون و سطوح موی درمان نشده در شکل 36.5.6 نشان داده شده است.

به وضوح قابل مشاهده است که سطح موی درمان شده با سیلیکون صاف تر شده و با یک لایه محافظ نازک پوشیده شده است.

این نیز دلیل اصلی اثر محافظت از رنگ است که توسط برخی از شامپوها برای مصرف کنندگانی که موهای خود را رنگ می کنند، ادعا می شود.

این پیشرفت ها از نظر آنچه ما اکنون به عنوان شامپوی مایع امروزی می شناسیم، مهم ترین بودند. از آن زمان، نوآوری مربوط به شستن موهای ما عمدتاً با نوآوری مواد اولیه (مواد اولیه) و بسته بندی سروکار دارد.